Açılış Merasimi

Tarih boyunca hemen hemen hiç bir şey yoktur ki daha önce düşünülmemiş ya da söylenmemiş olsun.Buraya şu tarihten itibaren yazacaklarım ve yazacaklarınız da bundan farklı olmayacak, kimimiz esinlenecek, kimimiz harikalar yaratacak, kimimiz alıntı yapacak, kimimiz gündelik bir dille yaşadıklarını anlatacak.

Başlığımızda da belirttiğimiz gibi 7 / 24 serbest kürsü çalışıyoruz.Kavramların içini boşaltmamak adına serbest kürsüden kastımın gevezelik ve popülerlik olmadığını belirtmek isterim.

İlkokul hocamla başlayıp eğitim - öğretim hayatım boyunca unutamadığım bir genelleme, yazıların giriş paragraflarının çok uzun olmaması gerektiği ve temelleri atmaya yönelik olduğudur.Bu bloğuda ucu bucağı olmayan bir yazı olarak düşünüyor ve sözlerime yaşam ile ilgili bir kaç söz ile son vermek istiyorum.

* İnsan hergün ya güzel bir ses işitmeli, ya gönül açıcı bir kitap okumalı, yahut güzel bir şey dinlemelidir ( Goethe )

* Okunacak en güzel kitap, insandır. ( Hacı Bektaş Veli )

* Hayatı çok ciddiye almayın, daha ondan canlı kurtulan olmadı. ( Elbert Hubbard )

* Soğuk bir kış sabahı çok sayıda kirpi donmamak üzere biraraya toplanır.Ama kısa süre sonra oklarının birbirleri üzerindeki etkilerini görüp birbirlerinden ayrılırlar.Isınma gereksinimi onları tekrar biraraya getirdiğinde okları tekrar kendilerine engel olur ve iki kötü arasında gidip gelirler.Ta ki uygun mesafeyi bulana kadar.Bunun gibi, insanların hayatlarının boşluğundan ve tekdüzeliğinden kaynaklanan toplum gereksinimleri onları biraraya getirir, ama nahoş ve tiksinti verici özellikleri onları bir kez daha birbirlerinden ayırır. ( Artur Schopenhauer )

6 yorum:

  1. Umut dedi ki...
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  3. Umut dedi ki...
  4. Hoca erken kürsü edinmişsin burada :) ben de derslerine katılayım :)

  5. Mustafa dedi ki...
  6. Manisalı bir blogger daha ;)

  7. Oğuz Tutal dedi ki...
  8. Bu yorumları bir yerden hatırlıyorum hehe

  9. vişnesu dedi ki...
  10. Serbest Kürsü hoşgeldiii :)

    Amacından sapmış ve bir çöplük haline dönüşmüş internette okunacak güzel bir yer burası.

    Güle güle yaz Oğuz. (Birde blog camiası önünde tebrik etmek istedim:))

  11. Oğuz Tutal dedi ki...
  12. Hoşbuldum :) teşekkür de cabası.

Yorum Gönder